Consells per portar una bona reputació online a l’empresa

Home  >>  Xarxes socials  >>  Consells per portar una bona reputació online a l’empresa

Consells per portar una bona reputació online a l’empresa

On març 10, 2017, Posted by , In Xarxes socials, With No Comments

Les Xarxes socials s’han convertit en un canal de comunicació i d’informació entre empresa i consumidor molt temptador tant per uns com per altres. Aquest diàleg, que s’estableix d’una forma molt fàcil, té la seva part fosca que pot fer trontollar la reputació online de qualsevol negoci. Saber com manegar-la és imprescindible per tenir una bona imatge a la xarxa.

Per aconseguir-ho primer hem de saber que és exactament portar una reputació online com ha de ser, és a dir, per tenir una millor impressió de l’empresa o de la marca als clients potencials perquè se sentin identificats amb el que es transmets quant a objectius i valors.

Per poder fer-ho hem de saber respondre a les converses que s’inicien als perfils socials de les companyies perquè depen de com es faci es pot generar acceptació o rebuig  en el consumidor i per tant, s’ha de tenir molta cura i alguns punts en compte a l’hora de fer-ho:
• Monitoreig dels comentaris i les mencions
• Donar una resposta el més ràpida possible
• Ser sincer i obert a qualsevol acció
• Les crisis existeixen i has d’estar preparat
• Acceptar les critiques i saber manegar-les

La combinació de tots aquests ingredients juntament amb altres punts com comunicar tot el que passa a l’empresa o contestant de forma correcta als clients insatisfets porta a millorar la reputació online a les xarxes socials.

Comments are closed.

Uso de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continúa navegant dóna el seu consentiment per l'acceptació de les mencionades cookies i l'acceptación de la nostra política de cookies, clica a l'enllaç per més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies